Jag och mini me…

IMG_3657

Jag och min lilla skugga.

Ser ni henne där i fönstret? 😉

Världens sötaste som välde sin blommiga klänning efter jag tagit på mig min.

Så många frågor om min klänning när jag visade den på instagram.
Den är från Zara men från förra sommaren.

Finns dock många liknande runt om i butikerna just nu.

Älskar kombinationen härlig klänning och sneakers.

Önskar er alla en fin start på veckan.

Kramar!

.

Jag, häromkvällen

IMG_3074

En kväll i helgen, när jag och min lilla familj promenerade hem på kvällskvisten efter grillning hos vänner.

Älskar varma kvällar. Barnen cyklar och vi promenerar.
Mysigt!

Idag startade jag min morgon med en timme tennis, sedan skickat iväg leveranser till kunder, svarat på mail och fotat ett samarbete.

Imorgon skall jag stiga upp samtidigt med solen (nästan…) för att göra ett roligt och spännande jobb.
Mer om det framöver.

Tröja: Zara

Jacka: & Other Stories, liknande här och här.

Jeans: Zara

Skor: Alexander McQueen

Solglasögon: Ray-Ban

(inlägget innehåller köplänkar)

.

Långhelg hemma…

IMG_3070 5694A661-C22E-4DC3-9278-C7EC4C99921D IMG_2910

Det blev en härlig och intensiv långhelg hemma.
Så mysigt med vädret som kom på besök.

I vanlig ordning har vi varit ute mycket, träffat vänner, lagat mat och ännu mer mat.
Tränat, spelat tennis och haft det fint.

Men det var en trött familj som vaknade till vardagen och allvaret idag.

Känner att det trots allt som råder just nu, kommer bli en fin sommar.
Tacksam för alla vänner och min lilla familj som man har.

Outfit mer eller mindre helt signerad Zara.
Blus och jeans från förra året.

Skor från Chanel.

Önskar er alla en fin vecka!

.

Jag, häromkvällen

IMG_2355 IMG_2367 IMG_2357

Jag, häromkvällen när vi firade två nära vänner som fyllde år.

Corona-style såklart, avstånd och bara några få personer.

En väldigt mysig kväll, skratt och ännu mer skratt. Precis vad jag behövde.

Nu väntar en härlig långhelg här hemma.
Fullspäckad med vänner, fix och aktiviteter.

Hoppas ni är rädda om er.

Stor kram!

Tröja: Theory

Byxa: Ahlvar Gallery

Pumps: Zara, liknande

Blazer: & Other Stories

Väska och brosch: Chanel

.

Ledigt och bekvämt

IMG_2031

Jag i ett nötskal.

Ledigt och bekvämt. Älskar sneakers och har alldeles för många enligt min man.
Inte enligt mig. 😉

Med åren blir jag bara mer och mer bekväm, älskar att vara ledigt men ändå snyggt klädd.

När jag går på klack idag har jag alltid mina sneakers med i väskan. Alltid.

Hur gör du?
Väljer du också mer bekväma plagg och skor ju äldre du blir?

Idag skiner solen igen och vips får jag mer energi. Efter en timmes tennis med min tennispartner i morse har jag fyllt på energidepåerna rejält.
Jobbat undan mycket idag. Skönt!

Jacka: Ralph Lauren

Jeans: Zara

Skor: Adidas

.

All that glitters…

IMG_1578 IMG_1593 IMG_1563

Kära ni!

Hoppas ni haft en fin helg. Det har vi.
Härligt väder från och till. Som vanligt är vi mycket ute.

I lördags åkte mina helt magiska guldiga paljettbyxor på.
Snyggt tycker jag att matcha något mer diskret så att det inte blir “för mycket”.

Jag valde såklart sneakers, älskar hur ett par gympaskor så enkelt ändrar en hel look.
Skulle välja gympaskor alla dagar i veckan livet ut om jag var tvungen att välja.

Hur är du?
En klackperson eller gympaskor?

Jag älskar klackar, men med åren kör jag hellre på ett mer promenadvänligt alternativ.
Gympaskor på och klackarna i väskan om det vankas festligheter.
Man får ju vara smart. 😉

Förstår knappt hur jag gjorde förr, när man kunde gå en hel dag och kväll på höga klackar.
Jösses. :)

Önskar er en fin start på veckan!

Jeansskjorta: Zara, liknande här och här

Byxor: Ahlvar Gallery 

Skor: VEJA

.

Grått och smutsrosa

IMG_1428 IMG_1421

Igår sol och ljuvligt väder, i morse vaknade vi till snöblandat regn.

Tvära kast!

Gårdagens träningskläder som också är en favorit när det kommer till färgkombinationer.
Grått och smutsrosa, eller gammelrosa som man också kan kalla färgen. Gifter sig väldigt fint tillsammans, behagligt och vackert.

Så denna outfit är en vinnare.

Är så glad över träningsjackan som min tenniskompis Carro tipsade mig om. Så himla fin, den kommer från HM. Bara större storlekar kvar online dock, den verkar vara populär.
Jag fick leta länge innan jag fann min.

Jag har storlek S, men hade nog kunnat ha både en XS och M. Beroende på hur man vill att den skall sitta.

Perfekta jackan när jag skall till tennisen eller gå en PW. Dock inte att löpträna i.

Byxor och skor från Nike.

Älskar dessa byxor och har dem i flera färger. Men lyckas tyvärr inte hitta dem online.
De heter Speed 7/8. Fann dock dessa som är väldigt lika.

Vi ses!

.

Jag, häromdagen

IMG_1201 IMG_1199

Jag, en eftermiddag i förra veckan med barnen lekandes runt mig.

Älskar när vi inte har planer, och bara kan leka och göra vad vi vill på vägen hem från förskola och skola.
Här hamnade vi hemma i några vänners trädgård på vägen hem.

Hoppas er måndag har startat fint.

Hur går det med era dagliga promenader? 😉

För mig går det fint, har inte gått varje morgon men då har jag rört på mig senare under dagen istället. Promenad, tennis eller en löptur.

Heja heja er!

Tröja: J.Crew men flera år gammal dock.

Jacka: & other stories, liknande här.

Jeans: Zara

Skor: Saint Laurent

Solglasögon: Chimi

(inlägget innehåller köplänkar)

.

Idag igen…

IMG_0648

Jag gjorde det idag igen. Gick en morgonpromenad efter lämning och innan jobb.

Så skönt. Jag pratar inte i telefon, jag går själv och laddar inför dagen.

Bilden ovan är från förra veckan. Idag är det för varmt för en stickad stor tröja.

Vilka dagar vi bjuds på hörni.

Hoppas ni har det bra, trots det konstiga läget just nu.

Kramar till er!

Tröja: Zara men gammal.

Hår: Svinto 😉

.